تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

متلاشی شدن باند سرقت به سرکردگی جوان 18 ساله

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری سه باند سرقت منازل در استان البرز و شهرهای اطراف خبر داد و گفت: متهم اصلی یکی از باندها جوان 18 ساله ای است که در چند ماه گذشته از کانون اصلاح و تربیت آزاد شده بود. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز پیش از ظهر یکشنبه برای تشریح نحوه انهدام سه باند بزرگ سرقت منزل، دستگیری 18 نفر و کشف بیش از 300 فقره سرقت منزل در استان البرز و شهرهای همجوار نشست خبری با اهالی رسانه برگزار کرد.


حمید رضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز در این نشست گفت: برخی از باندهای دستگیر شده مربوط به طایفه ای خاص هستند.

وی ادامه داد: پیرو شکایت های مردم در پی سرقت هایی از منازل و با توجه به وجود شباهت های فراوان در وقوع سرقت های رخ داده پلیس آگاهی استان البرز در یک عملیات موفق و پس از دو ماه کار اطلاعاتی تعدادی مضنون را شناسایی کرد.

گل صباحی با بیان اینکه اطلاعات دقیق از محل حضور سارقان در دسترس نبود اما پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی توانست آنها را شناسایی کند، اظهار داشت: از شهریور ماه سال جاری پلیس اقدام به دستگیری اعضای این باندها و ضبط اموال مسروقه کرده است.

کشف 300 فقره سرقت از سه باند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: کشف سرقت از منازل تاکنون به بیش از 300 فقره رسیده است و سارقان همچنان در حال شناسایی هستند.

وی در خصوص ماهیت باندهای متلاشی شده اظهار داشت: باند سارقان مامور نما در شهرهای کرج، نظرآباد، هشتگرد، آبیک، گلستان و اصفهان به 43 فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند، اغلب سرقت های این باند در ساعت های اولیه شب و با خودرو های تیزرو انجام گرفت است.

گل صباحی افزود: این باند در هنگام انجام سرقت به دو گروه تقسیم و وارد عمل می شدند و با دیلم و پتک قفل منازل را شکسته و اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز در خصوص باند دوم که به 95 فقره سرقت اعتراف کرده بود، نیز گفت: سعید، 26 ساله متهم اصلی این باند به شمار می رود که به هم دستی دو فرد دیگر به نام های شهرام، 19 ساله و سامان 25 ساله اعتراف کرده است.

گل صباحی با بیان اینکه این سرقت ها در شهر های کرج، شهریار، بهارستان و رباط کریم صورت گرفته است، اعلام کرد: سعید متهم اصلی این پرونده شش سال قبل در همدان دستگیر شده و فراری بوده است و مجدد توسط پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شده است و تحت تعقیب شش پلیس آگاهی کشور بوده است.

وی گفت: هر دو باندی که اعتراف به 43 فقره و 95 فقره سرقت کره اند از یک طایفه به شمار می روند و تعدادی از آنها با یکدیگر نسبت داشته اند.

سارقان با پرسه زنی منزل مورد نظر را هدف قرار می دادند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز در ادامه به دستگیری باندی از سرقت منزل با 60 فقره سرقت اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این باند از خلوت بودن محله ها سوء استقاده کرده و با پرسه زنی در محل منزل مورد نظر خود را هدف قرار می داند و ابتدا از خالی بودن منزل مطمئن شده و بعد اقدام به سرقت می کردند.

وی گفت: سرکرده اصلی این باند جوانی 18 ساله با نام مهرداد است که به همدستی سه فرد با نام های رامین، آرش، سالار و سه مالخر اعتراف کرده است.

گل صباحی با بیان اینکه این سرقت ها از یک سال گذشته تا کنون انجام شده و دستگیری اعضای باند پس از شناسایی از شهریور ماه جاری صورت گرفته است، اظهار داشت: منازل مورد هدف این باند بیشتر در مناطق مهرشهر، عظیمیه، رجایی شهر، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد و 45 متری گلشهر بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز همچنین از دستگیری یک باند دیگر با 102 فقره سرقت خبر داد و گفت: ارزش کل 300 فقره سرقت توسط این سه باند سه میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است و تمامی مالباختگان نیز شناسایی شده اند.

مردم نسبت به پرسه زنی افراد ناشناس و خودرو ها حساس باشند

وی با تاکید بر اینکه مردم باید هشدارهای پلیس را در خصوص افزایش ضریب امنیتی منازل خود جدی بگیرند، گفت: وجود درب های ضد سرقت یا حفاظ های فلزی عامل جلوگیری از سرقت های نمی شود زیرا تمامی سارقان با دیلم و پتک اقدام به تخریب درب و قفل ها کرده اند.

گل صباحی اظهار داشت: منازل باید به آژیرهای چشمی با دزدگیرهای چشم الکترونیکی مجهز باشند و البته مردم باید دقت داشته باشند که این دزدگیرها در جای مناسب و توسط یک نصاب مطمئن نصب شود و به شماره 110 و شماره چند همسایه متصل باشد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز تاکید کرد: برخی از این مجرمان بیشتر عمر خود را در زندان به سر برده اند و متهم به حضور در چرخه جرم هستند و مردم باید ضریب امنیتی منازل خود را بالا ببرند و نسبت به پرسه زنی های افراد ناشناس، گشت زنی ماشین ها در محله ها و ... حساسیت داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد