تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

بشنو وباور نکن

لاغر شوید و لاغر بمانید کرم‌های ضد جوش و لک صورت، رفع دائمی ریزش مو و هزار و یک قلم قرص و داروی دیگر.
شاید این جملات را بار‌ها شنیده باشید جملاتی که افراد بسیاری فریب آن را خورده‌اند و به نوعی عوارض آن گریبان‌گیرشان کرده است.
  تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای این روز‌ها حجم زیادی از شبکه‌های فارسی زبان را به خود اختصاص داده و به طور گسترده سلامت ایرانیان را هدف قرار داده است. تبلیغاتی اعم از لاغری، تناسب اندام، افزایش قد و هزاران مورد دیگر که تنها برای فریب افکار عمومی در جامعه برای دستیابی به سودهای کلان انجام می‌شود.

این بار سودجویان برای فروش و بی‌ضرر جلوه دادن محصولات خود برای انواع مشکلات مردم داروهای گیاهی را مورد هدف قرار داده‌اند در صورتی که بنا به گفته بسیاری از مسئولان این عرصه نه تنها در این محصولات هیچ گونه ماده موثر گیاهی وجود ندارد بلکه حاوی مواد مضری هستند که عوارض آن سال‌ها و یا حتی تا آخر عمر گریبان‌گیر افراد می‌شود.
 
بنا به گفته مسئولان، معمولا اکثر شکایت‌های صورت گرفته ناشی از عوارض این دارو‌ها توسط خانم‌ها انجام می‌شود چرا که این گروه بیشتر از سایر اعضاء خانواده این تبلیغات را مشاهده و تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

تصمیمی که پشیمانی ابدی داشت

 
عاطفه ۲۳ ساله از جمله افرادی است که اکنون به دلیل مصرف داروی کاهش وزن با مشکل ریوی و کلیه مواجه شده است. در قرص‌های به اصطلاح گیاهی که عاطفه به مدت ۳ ماه از آن استفاده کرده است مواد مخدر حاوی شیشه وجود داشته که همین موضوع باعث اعتیاد وی نیز شده است.
 
وقتی از عاطفه در خصوص دلیل‌اش در استفاده از این قرص‌ها پرسیدم اینگونه پاسخ داد: «من از کودکی با مشکل اضافه وزن مواجه بودم و بار‌ها به متخصص تغذیه مراجعه کردم ولی متاسفانه نتوانستم برنامه‌های غذایی را به خوبی انجام دهم. بعد از مدتی در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغات قرص‌های لاغری را مشاهده کردم و از آنجایی که در این تبلیغات بر گیاهی بودن آن تاکید بسیاری می‌شد از این موضوع مطمئن شدم، که حتی اگر تاثیرگذار هم نباشد ضرری همانند داروهای شیمیایی نخواهد داشت.»
 
وی در ادامه گفت: «در ابتدای مصرف این قرص‌ها حالت خوبی داشتم به طوری که پس از مدت کوتاهی، وزنم کاهش یافت ولی بعد از مدتی با تنگی نفس و درد ناحیه کمر مواجه شدم و بعد از آزمایشات متوجه شدم که ریه و کلیه‌ام دچار مشکل شده است که پس از بررسی پزشکان متوجه شدم که به دلیل مصرف این قرص‌ها بوده است.»
 
وقتی از دکتر حسین‌پور پزشک معالج عاطفه در خصوص شرایط جسمی و روح‌اش پرسیدم گفت: «درمان‌های لازم برای عاطفه انجام شده است ولی متاسفانه کلیه وی به قدری دچار مشکل شده است که به دیالیز نیاز خواهد داشت از طرفی وضعیت روحی عاطفه به دلیل اینکه به شیشه اعتیاد پیدا کرده است به هیچ وجه مناسب نیست و باید تحت نظر یک روانپزشک قرار گیرد.»

 هیچ کدام از تبلیغات ماهواره‌ای از مجوز لازم برخوردار نیستند
 
دکتر امیر حسین جمشیدی، مدیرکل داروهای طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار سینانیوز با اشاره به تبلیغ گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای در زمینه داروهای گیاهی گفت: «به عنوان یک اصل کلی اگر فرآورده‌ای مستندات علمی و قابلیت ثبت شدن را داشته باشد وزارت بهداشت مجوز آن را صادر می‌کند بنابراین مطمئن باشید فرآورده‌ای که در ماهواره تبلیغ می‌شود این شرایط را ندارد چرا که اگر داشت این تبلیغات در شبکه‎‌های مجاز کشور نیز انجام می‌شد.»

وی بار دیگر تاکید کرد: «مطمئن باشید کالایی که در ماهواره و شبکه‌های غیر مجاز تبلیغ می‌شود از مجوز لازم برخوردار نیست.»
 
حال باید دید چرا با وجود اثرات مخرب این دارو‌ها باز هم مردم فریب این تبلیغات را می‌خورند و باید شاهد چنین اتفاقاتی در کشور باشیم؟ امثال افرادی همچون عاطفه در کشور کم نیستند برخی از این افراد به دلیل اینکه میزان مصرف‌شان کم بوده و از طرفی شانس نیز با آنها همراه بوده خلاص شده‌اند ولی برخی دیگر مجبورند تا آخر عمر حسرت اشتباه‌شان را بخورند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد