تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

حبس خانگی 3 زن به مدت سی سال

لیس اعلام کرد ظاهراً او در همه طول عمرش، اسیر بوده است. پلیس انگلیس همچنین علت تأخیر در بازداشت دو مظنون حادثه را که هیچ کدام انگلیسی نیستند، گردآوری شواهد و...  

سه زن بعد از سی سال اسارت داخل خانه ای در پایتخت انگلیس، نجات یافتند.

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛ پلیس انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد سه زن که به مدت سی سال داخل خانه ای در جنوب لندن اسیر شده بودند، آزاد شدند که یکی از آنها تقریباً همه عمر خود را در اسارت خانگی بوده است.

 

پلیس شهر لندن همچنین اعلام کرد اوایل دیروز، مرد و زن شصت و هفت ساله ای را که مظنون به تحمیل کار اجباری و حبس خانگی افراد بودند، دستگیر کرده است. دستگیری ها نیز در جریان تحقیقات پلیس و بعد از آن صورت گرفت که یکی از زنان محبوس شده با سازمان خیریه ای تماس گرفت و گفت به همراه دو زن دیگر، به خلاف میل و خواسته خود در خانه حبس شده است. در این زمان بود که مسئولان سازمان خیریه با پلیس تماس گرفتند.


بنا به اعلام پلیس، این زنان در تاریخ بیست و پنجم اکتبر از اسارت خانگی در محله «لَمبِت» لندن آزاد شدند. یکی از آنها شصت و نه ساله و اهل مالزی است. دو زن دیگر نیز ایرلندی و انگلیسی هستند و به ترتیب پنجاه و هفت و سی سال سن دارند. ظاهراً زن ایرلندی بعد از تماشای گزارش های تلویزیونی درباره ازدواج اجباری که در آن با آنیتا پرِم، بنیانگذار مرکز خیریه «فریدوم» انگلیس مصاحبه شده بود، با این مرکز خیریه تماس گرفت.


پرم روز پنجشنبه گفت این زنان در شرایط بسیار دشواری زندگی کرده اند و احتمالاً در معرض « برده داری و بدرفتاری جسمی و روحی» قرار گرفته اند. آنتیا افزود آنها بعد از تماس های مکرر با مرکز خیریه، سرانجام توانستند در حضور پلیس از ساختمان خارج شوند. این زنان که هویت آنها برای عموم مردم فاش نشده است، اکنون به جای امنی در انگلیس منتقل شده اند و از کارشناسان برای کنار آمدن با تجربه تلخی که از پشت سر گذاشته اند، کمک می گیرند.


به گزارش واحد مرکزی خبر؛ بنا به گفته کارشناسان، شواهدی از سوء استفاده جنسی از این سه زن دیده نمی شود و آنها احتمالاً با یکدیگر رابطه خویشاوندی ندارند.


هنوز روشن نیست که آیا زن سی ساله انگلیسی، داخل این خانه در جنوب لندن متولد شده است، اما پلیس اعلام کرد ظاهراً او در همه طول عمرش، اسیر بوده است. پلیس انگلیس همچنین علت تأخیر در بازداشت دو مظنون حادثه را که هیچ کدام انگلیسی نیستند، گردآوری شواهد و اطمینان از اینکه سه زن اسیر شده بعد از آزادی، امنیت خواهند داشت، عنوان کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام....


اون چیه که همه ی انسان های خاص بهش نیاز دارند؟؟؟


همه ی افراد خاص،تحصیل کرده، خوش ذوق و هنرمند

به یک امضای تک و شیک نیاز دارند


ما صد امضای رسمی پیچیده و متفاوت را

برای این افراد

طراحی کرده ایم.


مطمئنا شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید

جزو همین افراد خوش ذوق و قریحه اید


ای خواننده ی خوش ذوقی که به خود و زیبایی امضایت در نظر مردم اهمیت میدهی

از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببر

و بهترین امضا را از آن خود کن.

به وبلاگم بیا و رایگان از امضاها دیدن کن و در صورت تمایل

طبق توضیحات داخل وبلاگ سفارش امضای خاص رو برای خودت ثبت کن.

همه ی توضیحات رو کامل بخون دوستم

برای دریافت پکیج صد امضا میتونی از لینک زیر استفاده کنی

موفق و سربلند باشی

http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=irantarh&p_id=8071

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد