تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

کدام همسران خیانت می‌کنند؟

خیانت!.....چی؟؟.. من!!؟.. آ......آهان...مگه به این میگن خیانت!! نه خوب اونم.....  خیانت پسرها به دخترها و برعکس دخترها به پسرها در دوران دوستی و نامزدی دیگه یک چیز عادی شده! و اسمهای مختلفی رو روش میذارن و خودشون رو قانع می کنن که به این که نمیگن خیانت! در دوران زندگی هم به تازگی آمار طلاق نشون میده که آمار خیانت زیاد شده

در این پست می خواهیم با توجه به تحقیقات انجام شده مهمترین دلایل خیانت خانمها رو بررسی کنیم.


به طور خلاصه خیانت چه خیانت جنسی باشه چه خیانت عاطفی بسیار عمل منفور و نکوهیده ای است

نظر کارشناسان:

فرهاد عبادی، مشاور خانواده و روانشناس، درباره دلایل خیانت همسران به یکدیگر می گوید: «اگر بخواهیم به صورت موردی به این موضوع بپردازیم شاید به جرات بتوان گفت به تعداد موارد موجود علت برای خیانت وجود دارد اما اگر بخواهیم تمامی آنها را در یک دسته بندی کلی جای دهیم، عدم ارضای نیازهای جنسی در نهاد خانواده، تنوع طلبی، عدم جذابیت همسر، ضعف اعتقادات مذهبی و پایبند نبودن به سنت ها، مشکل جسمی یا شخصیتی و روانی یکی از زوجین و ازدواج اجباری و انتقام جویی از جمله آنهاست.»

مهمترین دلایل خیانت زنان به مردان

1-حسادت و کمبودهای روانی

به نظر من پست ترین دلیل برای خیانت ; حسادت به شوهران زنان دیگر هست. این نوع انگیزه ها به طور معمول در زنانی که به نوعی دارای مشکل ها و کمبودهای روانی در زندگی باشند دیده شده این زنان به جای اینکه ویژگیهای مثبت شوهر خود را ببیند فقط نکات منفی شخصیت او را می بینن و... خوشبختانه آماراین نوع خیانت در کشور ما کم است



2-وضعیت مالی و اقتصادی ضعیف (فقر و فحشا)

برخی از زنان به دلیل این که شوهر آنها دارای وضعیت مالی خوبی نیست و به مقدار کافی به آنها پول پرداخت نمی کند، فقط و فقط به خاطر پول و نه عشق و برآورده شدن نیازهای مادی خود، سمت دیگری کشیده می شوند که این بسیار جلوه ی زشت و ناپسندی دارد چرا که با کمی همکاری و همدولی دو طرفه می توان به راحتی به خواسته های معقول مادی زندگی دست یافت. البته با توجه فیلم مستند فقر و فحشا متاسفانه آمار این نوع خیانت در کشور ما کم نیست!!

3- عدم توجه بعضی مردها به احساسات خانمها

همه ی زنان، تشنه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند، به خصوص هنگامی که تغییری در آنها به وجود آید. اگر او موهای بلند و بلوند خود را کوتاه و تیره نموده و توسط شوهرش مورد توجه و تعریف قرار نگرفت. باید انتظار داشت فرد دیگری زحمت این کار را بکشد!!!

خیانت به شوهر

بعضی از مردها اصلا متوجه بعضی تغییراتی که خانمها در ظاهرشون میدن تا عکس العمل آنها را ببینن نمیشن!! که البته اونایی هم که متوجه میشن دربارش هیچ صحبتی نمیکنن تا اینکه خود خانم نظرشو می خواد!!

4- ارضاء نشدن جنسی

بر طرف نشدن نیاز جنسی هم یکی از دلایل خیانت است. متاسفانه در کشور ما بخاطر تابویی که از سکس درست کردن خیلی ها صحبت کردن درباره این نیاز که هم در خانمها و هم در مردها هست را یک انحراف فکری می پندارند. خوشبختانه بخاطر اعتقادات و فرهنگ ما خیلی از خانمها که اصلا در رابطه جنسی با شوهرانشان ارضا نمی شوند کمتر به خیانت دست می زنند ولی میتوان علت خیلی از طلاقها را درکشورمان در این رابطه جستجو کرد. آموزش رابطه جنسی در کشورهای دیگر از دوران نوجوانی و دبیرستان آغاز می شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، بسیاری از مشکل ها و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان به راحتی قابل درمان می باشد.

5- وسوسه و اغوای شخص دیگر

زنان به طور معمول وقتی مورد وسوسه و اغوای شخص دیگری قرار می گیرند، ممکن است دچار انحراف شوند.معمولا دلایل این خانمها برای خیانت عدم جذابیت شوهرشان است !! این مورد بیشتر از خانمهایی سر میزند که خیلی احساساتی هستن و احساسشان از عقلشان پیروی نمی کند او پشیمان می شود و دوباره برمیگردد اما به چه قیمتی؟ آیا ارزش آن را دارد؟



6- خیانت کردن شوهر و انتقام جویی خانم

این نوع خیانت بر اساس آمار در ایران کمتر است.

اگرچه همه ی زنان برای انتقام جوئی از همسرشان به آنها خیانت نمی کنند، ولی بیشتر احساس می کنند حال که مورد خیانت قرار گرفته اند، آنها نیز مجاز به مقابله به مثل می باشند. برخی تصور می کنند باید طعم تلخ داروئی که به آنها خورانده شده را به شوهرانشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود و آن چه که بر سر همسرشان آمده، بشوند.

خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضد اخلاقی است که اثرات زیان بار آن قطعا دیر یا زود گریبان گیر فرد خواهد شد. بنابراین چنانچه مشکلی در روابط وجود دارد باید با دید باز به آنها نگریست و با اندیشه و تدبیر سعی در حل آنها نمود.
به نظر شما کدام مورد در ایران بیشتر است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد