تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

قاتل مادر و دختر در ایستگاه محاکمه

مرد جنایتکاری که در اقدامی هولناک مادر و دختری را به قتل رسانده و خانه آنها را به آتش کشیده بود به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.  

 

بعدازظهر 26فروردین‌ماه سال‌جاری، آتش‌نشانان پایتخت در جریان حریق آپارتمانی در شهرزیبا قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. آنها بعد از خاموش کردن شعله‌های آتش قدم به داخل آپارتمان گذاشتند و با دیدن جسد یک زن و دختربچه 8ساله، ماجرا را به پلیس و بازپرس ویژه قتل گزارش کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانیان مادر و دختر هستند و پیش از وقوع آتش‌سوزی در اثر خفگی به قتل رسیده‌اند.

به گفته همسایه‌ها زن جوان که لیدا نام داشت بعد از مرگ شوهرش به همراه دختر 8ساله‌اش زندگی می‌کرد و با کسی مشکلی نداشت. آنچه مسلم بود اینکه عامل یا عاملان جنایت بعد از قتل این مادر و دختر خانه را به آتش کشیده بودند تا ردی از خود به جا نگذارند. این در حالی بود که با توجه به سالم بودن قفل در و اینکه هیچ آثاری مبنی بر تخریب پنجره‌ها وجود نداشت فرضیه قتل از سوی یک آشنا قوت یافت و جست‌وجوها برای شناسایی وی شروع شد.

کارآگاهان به تحقیقات محلی خود ادامه دادند و در بررسی‌ها مشخص شد که از حدود 6‌ماه پیش جوان موبلندی به نام سیامک که در حدود 30سال سن دارد در بین همسایه‌ها خود را به‌عنوان یکی از بستگان مقتول معرفی کرده و به خانه قربانیان رفت‌وآمد داشته است. همسایه‌ها اظهار داشتند که سیامک اصرار به ازدواج با لیدا (مقتول) داشته اما لیدا بعد از فوت شوهرش تمایلی به ازدواج مجدد نداشته است. این در حالی بود که تعدادی از اهالی محل دقایقی قبل از آتش‌سوزی سیامک را داخل کوچه دیده بودند.

سرنخ‌های موجود حکایت از این داشت که کسی جز سیامک قاتل این مادر و دختر نیست به همین‌خاطر وی در کمتر از 12ساعت دستگیر شد. این مرد نوازنده در توضیح ماجرای جنایت به کارآگاهان گفت: سیزده‌به‌در سال گذشته با لیدا (مقتول) در یکی از پارک‌های تهران آشنا شدم. همسرش فوت کرده بود و از همان زمان فکر ازدواج با او به سرم زد اما لیدا علاقه‌ای به ازدواج مجدد نداشت.

وی ادامه داد: روز حادثه بر سر این موضوع با او درگیر شدم و درحالی‌که به‌شدت عصبانی بودم او را خفه کردم و بعد منتظر ماندم تا دخترش نیز از دبستان به خانه برگردد. وقتی روژین به خانه آمد، او را هم کشتم. بعد از قتل مادر و دختر تصمیم به آتش زدن خانه گرفتم تا مرگ آن را سوختگی نشان دهم. بعد از اعترافات این مرد جوان و انجام تحقیقات تکمیلی، قاضی اظهارنظر دادسرای جنایی تهران برای وی به اتهام 2فقره قتل عمدی کیفرخواست صادر کرد و پرونده را برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری فرستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد