تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

عاقبت رابطه پنهانی با زن شوهردار

مردی که به خاطر رابطه پنهانی با زنی جوان، با همدستی وی نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود با تایید حکم قصاص اش در دیوان عالی کشور یک قدم به مجازات نزدیک شد...  اولین برگ از پرونده این جنایت روز چهارم مهر سال ۹۰ با اعلام کشف جسد مردی به نام نایب در اطراف پاکدشت تکمیل شد.

این مرد بر اثر اصابت شیئی برنده به گردنش جان باخته بود و تحقیقات اولیه نشان می داد او راننده میدان میوه و تره بار است.

با آغاز تجسس های کارآگاهان جنایی در این باره معلوم شد نایب پیش از مرگ با مردی ناشناس درگیر شده بود اما هیچ کس مرد ناشناس را نمی شناخت و تنها سرنخ موجود خودروی پژو ۲۰۶ مشکی رنگ او بود. در چنین شرایطی بررسی ها با تحقیق از همسر مقتول به نام لیلا ادامه یافت. اما رفتار او مرموز به نظر می رسید.

از این رو وی تحت بازجویی های فنی- پلیسی قرار گرفت و در نهایت اعتراف کرد به شوهرش خیانت کرده و با همدستی مردی به نام همت نقشه قتل شوهرش را کشیده است.

به این ترتیب همت نیز دستگیر شد و دو متهم در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه نشستند. همت با وجود اعترافات اولیه حاضر نشد اتهام قتل را بپذیرد و گفت فقط اتهام رابطه نامشروع را قبول دارد.

او گفت اعترافاتش تحت فشار بوده است. با این حال لیلا بار دیگر اعترافاتش را تکرار کرد و گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با همت آشنا و به او دلبسته شدم اما نمی دانستم می خواهد این بلا را بر سرم بیاورد.

من ۱۲سال با نایب زندگی کردم و از او سه بچه دارم و حتی یک لحظه هم به کشتن او فکر نمی کردم.در چنین شرایطی قضات دادگاه وارد شور شدند و دو متهم را مجرم تشخیص دادند.

طبق رای دادگاه همت به اتهام قتل عمدی به قصاص و لیلا نیز به دلیل معاونت در جرم به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد