تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه
تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

تجاوز خیانت خفن زنا آزار اذیت نامشروع tajavoz havades

سلام.این وبلاگ پر است از خبر هایی که شایدم حتی به گوشتون نخورده..بهتون توصیه میکنم همشو بخونین تا نگاهتون به دورو بر عوض بشه

پایان کابوس دختر دانش آموز در قائمشهر

سر جوانی که با حمله به خانه دختر دانش آموزی دست و پای وی را بست و تسلیم نیت شوم خود کرد، در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.  این جوان اعدامی که عرفان نام داشت و 18 ساله بود، 21 خرداد ماه امسال با افشای اقدام هولناکش از سوی خانواده دختر دانش آموز در قائمشهر بازداشت شد.
  
بنا بر این گزارش، تعرض، تهدید، چاقوکشی، مزاحمت برای نوامیس و اخاذی در کلکسیون جرایم این شیطان جوان به چشم می خورد.دختر جوان که به خاطر تهدیدات جوان اعدامی نزدیک به دو سال ماجرای اتفاقات رخ داده برای خود را از خانواده اش پنهان کرده بود وقتی برای بار دوم اقدام به خودکشی کرده و به بیمارستان انتقال داده شد روی تخت بیمارستان راز هولناکش و حمله پسر جوان به خانه شان را فاش کرد.خانواده این دختر دانش آموز که از کابوس های شبانه دخترشان احتمال داده بودند باید وی درگیر سرنوشت شومی شده باشد با اطلاع از واقعیت ماجرا به پلیس مراجعه کرده و خواستار تعقیب عرفان شدند.

دختر جوان وقتی روی تخت بیمارستان از سوی ماموران پلیس تحت تحقیق قرار گرفت در این باره گفت: مدت ها بود که در راه مدرسه پسر جوانی برایم مزاحمت ایجاد می کرد. وی در راه بازگشت به خانه مرا تعقیب می کرد و با تهدید چاقو مجبورم می کرد پول هایی را که همراهم بود به وی بدهم. عرفان هر بار تهدید می کرد اگر در این باره به کسی چیزی بگویم مرا خواهد کشت.وی ادامه داد: این اواخر حتی از من می خواست تا شرایطی را فراهم کنم تا او بتواند با همکلاسی های دیگرم آشنا شود. این نوع شکنجه هایش ادامه داشت تا این که پسر جوان چند بار مرا تا در خانه مان تعقیب کرده و محل زندگی ام را یاد گرفت. هر بار می خواستم ماجرا را با خانواده ام در میان گذاشته و خودم را از این کابوس نجات دهم وقتی به یاد تهدیدات وی می افتادم از این کار منصرف می شدم.
  
دختر دانش آموز که از یادآوری خاطرات شوم از ترس می لرزید در ادامه به پلیس گفت: ساعت 12 ظهر روز هفتم اردیبهشت ماه بود که زنگ در خانه ما به صدا در آمد. تصور کردم دختر همسایه مان است و چون می داند پدر و مادرم در خانه نیستند، می خواهد نزد من بیاید. در را که باز کردم ناگهان با دیدن همان مزاحم همیشگی شوکه شدم ،خواستم در را ببندم اما وی با هل دادن در وارد خانه شده و در را پشت سرش بست.تهدید کردم داد می زنم تا همسایه ها به کمکم بیایند اما در همین هنگام او لگدی به شکم من زد و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم دست و پای مرا با روسری ام بسته است. خیلی التماس کردم اما وی چاقویی را از زیر لباسش در آورده و زیر گردن من گذاشت. با گریه خواستم کاری با من نداشته باشد.
  
وی با کارد ضربه ای به دستم زد و ضربه ای هم به پایم وارد کرد او هیچ اعتنایی به گریه هایم نکرد و از صحنه سیاه فیلمبرداری کرده و گفت اگر موضوع را به کسی بگویم هم فیلم را پخش می کند و هم این که مرا خواهد کشت.خانواده ام به خاطر زخم هایی که با ضربات چاقوی عرفان روی دستم ایجاد شده بود پرسیدند من نیز از ترس گفتم که در غیاب آن ها زمین خورده و بدنم زخمی شده است.مرا به بیمارستان بردند و به مدت سه روز بستری بودم. در بیمارستان نیز همان مزاحم همیشگی به داخل اتاقی که بستری بودم آمده و تهدید خود را تکرار کرد. هر شب با کابوس حادثه ای که برایم رخ داده بود به خواب می رفتم تا این که دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و تصمیم گرفتم خودم را از بین ببرم. وقتی خانواده ام از اقدام به خودکشی من باخبر شدند به سرعت مرا به بیمارستان انتقال دادند.بر اساس این گزارش، به دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر پسر جوان ردیابی و بازداشت شد. عرفان در حالی که در بازجویی های نخستین پلیس هر گونه اطلاعی از ماجرای شیطانی را نمی پذیرفت وقتی فیلم های سیاه در داخل گوشی تلفن همراهش پیدا شد اتهام را به گردن گرفته ولی ادعا کرد با دختر دانش آموز دوستی داشته است.
  
این ادعاها در حالی از سوی عرفان مطرح شد که بازبینی فیلم تهیه شده از سوی عرفان راستگویی های دختر دانش آموز را تایید می کرد. در همین حال بر اساس بررسی های انجام گرفته از زندان قائمشهر مشخص شد عرفان دارای سوابق متعددی در زمینه ایراد ضرب و جرح و مزاحمت برای زنان و... است.با توجه به این دلایل با صدور قرار مجرمیت، پرونده برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری استان مستقر در قائمشهر ارسال شد. قاضی دادگاه نیز با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده و اعترافات صریح عرفان، وی را مستحق اشد مجازات دانسته و رای به اعدام وی با چوبه دار در یکی از میادین قائمشهر دادند.

با توجه به اعتراض عرفان به حکم، رسیدگی پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور ارسال شده و قضات پس از بررسی های انجام گرفته رای صادره از سوی دادگاه کیفری استان مازندران را تایید کردند.بنا بر این، رای صادره پس از اعلام نظر ریاست قوه قضائیه روز 20 شهریور برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر فرستاده شد و سحرگاه شنبه 23 شهریور در حضور تعداد زیادی از مردم قائمشهر در میدان ولایت به اجرا در آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد